The story about Elin

Alla inlägg den 3 december 2007

?

Av Elin - 3 december 2007 21:26

Om jag bara hade gjort så, hade saker sett annorlunda ut då?

Av Elin - 3 december 2007 21:05

Asså, jag får spunk på den där (%"#()¤)"/#¤= engelskan!!! Engelska-läraren kräver för mkt!!

Sen har jag tyska-prov på fredag och jag orkar bara inte plugga.

Nästa vecka har jag So-prov på judendomen och No-prov på något jag inte fattar ( hatar fysik!!!).


Fast något positivt är att JAG fick en ny bildskärm till datorn av pappa. Men det är fortfarande mammas hårddisk o högtalare o tangentbord. Men det är iaf MIN bildskärm!  Så nu har JAG en stooooor platt sak att kolla på. Lite småkul faktiskt =)

Av Elin - 3 december 2007 16:17

Det är fortfarande en fånig sport! Men idag slapp jag iaf vara med på turneringen i skolan ( för övrigt kom tjejerna i klassen sist o killarna först, som vanligt). Så istället satt jag med Stoffe o Fellan o några till i 4 timmar på läktaren. Weyy, kul. Vissa personer såg ju oss åxå, menar jag.


Nu borde jag skriva på den där )"(¤#=)7q+9 engelska-uppsatsen. GRRR!!

Istället sitter jag här, ska spela piano, käka pepparkakor( =D) och dansa =) 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards