The story about Elin

Alla inlägg den 28 december 2007

Av Elin - 28 december 2007 23:49

Det är helt sjukt! Jag fattar inte! Jag lyckades zooma in taket på det hotellet vi bodde på i Paris, Den lilla bergsbyn i Italien som var fantastisk vacker, Mammas hus i San Fransisco där de bodde för 40 år sedan, Byn där vi bodde på Azorerna m.m


Vilket coolt program! 

Av Elin - 28 december 2007 13:09

Idag var jag hos tandläkaren i motala. När ja anmälde mig  i receptionen vart hon förvånad o sa: Men du skulle ju vara här kl.8

Jag bara: Ehh, näe. Jag hade en akuttid idag halv 12.

Hon: Aja, men kom in då så fixar vi.


När hon börjar greja: Men det ska vara såhär. har du en gummisnodd så ska det tanden komma fram, käkarna ska inte gå ihop.

När ja var där senast byggde dom upp just för att den tanden skulle komma fram.

Tandsköterskan brevid:  Jo, men hon har rätt( Hon menade att jag hade rätt). Tandläkaren sade at tdet skulle vara så.

Min tansköterska: Okej, men det är konstigt.


Det tog 10 min att fixa och det är 4 mil till >Motala. Jäkla tandreglering!


Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards