The story about Elin

Alla inlägg den 5 december 2007

Av Elin - 5 december 2007 21:21

In my hands
A legacy of memories
I can hear you say my name
I can almost see your smile
Feel the warmth of your embrace
But there is nothing but silence now
Around the one I loved
Is this our farewell?
 Within Temptation - Our Farewell   

Av Elin - 5 december 2007 21:15

Asså, jämfört med för kanske 2 veckor sen. Jag är konstig. Men, men. Jag vet inte om det blev bättre eller sämre.


Bara så du vet, Du är så speciell...

Av Elin - 5 december 2007 19:08

CousCous!!!!

Av Elin - 5 december 2007 14:57

Jag köpte en burk av sacha och trots att jag mått illa hela dagen kan jag inte sluta äta...


Fast jag mådde inte illa av kolorna, jag var proppmätt efter all jäkla pepparkaksdeg igår! Dessutom var jag på mitt första elevrådsmöte. Det var jättekul jue =) Det var bara alla elever i rådet så vi satt mest och snackade och fikade =) Jag fick 3 mackor och 2 festisar + pepparkakor men jag tackade nej( konstigt va?). I Caffis hade det kostat typ 16 spänn =)

 + att jag missade ``English Conversation´´ hah!


Sen hade jag slöjd och det blir jättebra! 


Jag började sjunga på ``when you say nothing at all´´ och tillslut sjöng typ över 5 pers på den, och läraren på svenskan =)


I maten undrade Mickis om inte Stoffe hade något mjöl i bakfickan (XD) 


På tyskan jobbade jag faktiskt!!

 

Och det mest otroliga: Jag är nästan klar med den där %(/&/() engelska-uppsatsen!!! 



Nu ska ja käka kolor, plugga och åka på kören =) 



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards