The story about Elin

Alla inlägg den 13 december 2007

Av Elin - 13 december 2007 21:05

Grattis Carro. Din gitarr har liksom fastnat hos mig....

Av Elin - 13 december 2007 20:02

Hmm, att teckna är farligt. Man fastnar så lätt...

Jaja, ja får väl ta tag i pluggandet nu =)


Bild: En naken ängel =)

En överkropp =)


XD

Av Elin - 13 december 2007 15:42

MVG- på svenska-novell 1

MVG på svenska-novell 2

MVG på historia-uppsatsen ( =D)

MVG på fria broderiet i syslöjden

VG på tyska-provet

VG på No-provet! (=D)


Kanske MVG på mitt andra syslöjdsarbete.

Förhoppningsvis MVG på So-provet imorgon. Nu fick jag motivation att plugga!




Dagens svar på tal:


Madde: Elin, kan du hjälpa oss me matte-talet?

Jag: Aa, så länge det inte handlar om krabbor(hade gjort en sån uppgift inann, assvår!)

Madde: Nej då

Jag: Men den handlar om Koster.

Koster är en Ö, en västgötsk ö.

Den ligger typ vid göteborg.

Syrran bor i göteborg och jobbar i fiskaffär där.

De säljer kosterröra.

Den innehåller säkert skaldjur.

Krabba är ett skaldjur.

Alltså tänker jag inte hjälpa dig med uppgiften för den handlar om krabbor!

Alla som lyssnat: *ASG* 


Dagens bästa: 


Det var lite folk i klassen på mattenlektionen och undersökte trivseln i klassrummen.


Pontus: Säg till dom att pennvässarna inte funkar! 

Jag: *skratt* ja, för har man inga pennvässare kan man inte jobba och då kommer man inte in på gymnasiet.

Pontus: Kommer man inte in på gymnasiet får man inga jobb och då blir man fattig och dör! Så ge oss pennvässare!

Madde: Men man kan ju använda bläckpennor!

Martin: Då säger man: Tänkte inte på det! 

Jag: Dessutom är bläckpennor svåra att vässa! 


Dessa diskussionen skedde på samma lektion! Jag är bäst på långsökta förklaringar! 


Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards