The story about Elin

Alla inlägg den 20 december 2007

Av Elin - 20 december 2007 20:10

Nu har jag tränat, äntligen. Det är alltid gött efter, gött på riktig östgötska!


Mamma har feber. Det betyder att hon inte kan julhandla imorgon. Så det får min bror och jag göra. Han kommer imorgon med nya Tv-n. Eller, hans gamla.

Sen ska vi jaga gran,typ på lördag. Jag älskar julen! =D

Av Elin - 20 december 2007 15:44

Äntligen jullov!


På morgonen var vi tesammans me klassen i klassrummet o lekte och fikade.

Sedan gick vi ner till gympasalen sär vi dansade, sista dansen =(

Men det gick iaf bra =)


Sedan fick jag mina betyg.....MVG i hemkunskap, slöjd och bild =D Superkul!

VG i resten utom gympa, alltså 250 poäng =D


 Efter det skulle vi käka pizza. Vi dumpade Jensa på vägen ( han skulle hem) och sen gick vi till Pizzan. Efter det gick vi upp till Johanna men väntade på Stoffes buss vid stationen. Så där försvann han =)


Alltså, johanna har ett gigantiskt hus. Man blir chockad.

Så Martin K, Mickis, Myggan, Johanna och jag såg på film, Qlick. Jättebra =)

 Madde skulle till tandläkaren o komma senare.


Tror hon kom typ när ja gick. Jag ville åka hem hyfsat tidigt för ja har träning ikväll. MEn det har varit en jättebra dag!


Puss på alla!




Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards