The story about Elin

Alla inlägg den 12 december 2007

Av Elin - 12 december 2007 15:25

Dagens bästa smeknamn!

Typ Martin kallade Sacha för päron och jag tyckte att hon skulle ta det som en komplimang:


Jag: Och Madde, du måste vara en selleri?

Madde: En selleri?

Jag: Aa, för dom är as-smala! 

Johanna: Men då borde jag vara en selleri( Johanna är jättesmal) 

Jag: *asg* Nej, du är en purjolök 

Alla:* ASG* 



 

Dagens mest obegripliga samtal:

Jag: (pratade om svenskan) Men jag är klar med allt

Madde: Gu va skönt

Jag: Ja, jag är ju klar med noveller och bruderiet( JAg sa bruderiet!)

Madde: Broderiet?

Jag: Nej, nu tänkte jag syslöjd(lektionen innan). Men jag menade recencionen. Men Broderiet och recencionen har typ lika många bokstäver!

Madde och jag: * Bråttom på väg till svenskan,vi var sena* Vi gick och räknade och det var inte alls lika många


På Svenskan: 

Jag: Men, vi har ju inte alls recension. Jag menade referat!

Madde: * asg*

Madde: MEn, referat och broderi har lika många bokstäver!

Jag: Ja visste att jag tänkte rätt!

 Alla runt omkring *asg*

ag förklarade sammanhanget för Martin men stakade mig så mkt att jag till slut villade bort mig själv.


Martin: Elin är lite flummig idag! 



Dagens bästa exemplar på särskrivning:

Fryst kyckling lever 



Dagens bästa Betyg:

Tre prickar (MVG)



Dagens bästa klubb: 

Den exklusiva tre-prickars-klubben 



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards