The story about Elin

Alla inlägg den 18 december 2007

Av Elin - 18 december 2007 19:00

Nu har lisa o ja glott på Harry potter 4. Allt utom det dåliga slutet för då kom hennes mamma =)


Dessutom fick ja två böcker av lisa, chicklit....heheh 

Av Elin - 18 december 2007 15:54

Slö-dag., På svenksan gjorde vi en utvärdering, sen satt vi med lappar i pannan o lista ut vilka vi var. Stoffe var lille skutt =)


På matten spelade vi sänka skepp hela tiden, iaf stoffe o jag


På no-n bevisade vi vilka som äger på frågesport! Jag är fan bäst på det!

Vaddå, vet inte alla att eldslandet ligger längst ner i sydamerika och att gärdsmyg är en fågel?

Fast Mickis o ja gissade på malta på en sånhär 10-9-...poängs-fråga. På 2.an gissade vi på malta. 1 poäng var: Huvudstaden heter rejkjavik XD

 De var typ 200 000 invånare och en republik. då sa jag: Det är inte monaco, de har en kung och en skitsnygg prins!


Iaf, sen hade vi lunch o ja fastna me klackarna i trappen. Klara precis av att balasera brickan o sen halkade jag en gång till.


På EMS-en bara pratade vi och på gympan dansade vi.


Sen har ja fått julkappar o snart kommer Lisa =) 


Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards