The story about Elin

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Elin - 7 september 2010 17:45

Pappa har precis fällt ett jätteträd i vår trädgård, och det är så tråkigt! Det blir så himla tomt utan träd...


Annars lever jag nog efter allting-ska-trassla-ihop-sig-totalt-dagen. Jag skulle göra jordärtskockssoppa förut, men det var inte speciellt gott, och dessutom är jag nog lite allergisk mot det. Så det blir ostkaka till kvällsmat istället =)

Av Elin - 7 september 2010 12:29

Ja, jag har kört ihop mitt liv totalt!


Jag fick precis för mig att jag ska göra högskoleprovet, vars pengar ska vara inne nästa onsdag. Problemet är att inget av betalningssätten fungerar för mig, så det blir nog bra.


I samma veva upptäckte jag att mitt ungdomsvisa inte gäller, eftersom jag är 18 nu så på fredag blir det bankmöte för min del.


Och inte att glömma, dansuppvisningen krockar med studentveckan. Och jag tar studenten samma dag som Stoffe, alldeles underbart faktiskt.


Suck.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards