The story about Elin

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Elin - 9 september 2010 21:47

Gud, vad skönt det var att komma igång med aerobicen igen! Det känns som att min kropp behöver det, och underbara Mickis är bäst på att få igång mig =)


Imorgon bär det av till Linköping för att äntligen införskaffa mig en systemkamera + lite annat smått och gott, och sedan ska vi på födelsedagsfika hos Niklas, Malin och Frida!


Nu ska jag gå och krypa ner i min nybäddade säng med nyaste Allt om resor, och bara njuta =)

Av Elin - 9 september 2010 16:49

Gårdagens fundering:


När jag åker till skolan åker jag förbi en ladugård med massa söta kossor, och detta ledde till funderingen? Får kor ont i nacken när de äter?

De har väl inga tänder( vad jag vet) att bita av gräset med, så de måste ju liksom nypa tag i gräset och knycka till med nacken för att det ska gå av. Detta borde ju leda till skador i nacken, eller?

Eller är det så att de drar av det med tungan, och som en klasskompis då sade, får de inte skärsår på tungan?


Bildkälla


http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/00281/kossa_281909w.jpg


Ja herregud, ibland förvånas man över sina egna tankar...

Av Elin - 9 september 2010 14:17

Argh, alla landkrabbor!Här kommer den utlovade bilden:



 


Sara var vår gisslan, och i förgrunden ser ni skattkartan!


Josefins bild, tack!



För övrigt så anropar jag härmed min datatekniske bror, hjälp! I gångjärns-grejen som är trasig på datorn tror jag att det är glapp, för usb-portarna har börjat att plinga hela tiden...spännande va?


Nehepp, nu ska jag ta och koka äppelmos, och sedan blir det säsongens första aerobics( vilket kommer att resultera i dödande träningsvärk i morgon!)...

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards