The story about Elin

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Elin - 17 september 2010 21:19

Idag har jag haft fredagsmys för fullt. Scones, Thé och salongerna på dvd. Sedan massa After Eight....(farligt godis det där).


Imorgon har jag visst lovat att vara barnvakt åt Frida. Jag måste även skriva den där engelskauppsatsen, för på tisdag hinner jag det inte. Jag fick nämligen en tid för gratis klippning, och det tackar man ju inte nej till! Definitivt inte när man som jag är i behov av det. Så, ja. Helgen blir härlig =)


( P.S Headern är nog klar nu, vad tycker ni? D.S)

Av Elin - 17 september 2010 14:44

Nu ni, nu har jag varit på svamp-fotar-tur! Här är ett resultat:


 


En hungrig snigel


Sedan kom regnet så jag sprang in. Nu ska jag greja lite med headern( och så kanske jag blir klar någongång) och sedan blir det scones!!


( Och om ni undrar varför jag stavar Zvampar med Z,  jag undrar samma sak själv ibland...)

Av Elin - 17 september 2010 09:43

Jupp, jag har grejat lite med headern som sagt. Den är inte klar än så håll ut! Nu måste jag verkligen plugga...

Av Elin - 17 september 2010 08:58

Åh, sovmorgon är underbart. ÄVen om den bara varar till strax efter 8. Nu ska jag ta tag i mig själv och skriva på svenska- och engelska-grejerna. Sedan väntar lunch( tacopaj!), fotorunda, och scones!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards