The story about Elin

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Elin - 21 september 2010 21:46

Uppsatsen är klar sedan lite rättning förut idag. Har jag skrivit ut den då? Nej, såklart inte. Och eftersom mammas stationära dator är långsammare än en snigel på kryckor så har det tagit ca. 20 minuter att få ut två papper! Wihoo! Men nu har jag dem i alla fall( Hopsatta med gem, i brist på nitapparat). Så nu ska jag sova!


( Fast jag får faktiskt sovmorgon imorgon, har tiggt till mig skjuts till skolan...)


http://www.alarik.com/helena/uploaded_images/snigel-717552.jpg



Bildkälla

Av Elin - 21 september 2010 17:57

Idag efter skolan gick jag ner till stationen och fick lite panik över tågen. Det löste sig dock snabt( jag hade bara läst fel skylt...=) ) och tog tåget in till Linköping. Där har Fanny praktik på en frisersalong, och hon klippte mig alldeles gratis! Perfekt då jag knappt behövde toppa, men ville klippa upp håret och inte kände för att lägga ut 300 kr på det. så Fanny klippte, och frisören kollade över det. Jag är supernöjd med resultatet, håret ser mycket mer välvårdat ut, så tack Fanny!


Mamma hämtade mig i Mjölby, och nu har jag precis rostat Pumpa, palsternacka och vitlök till min soppa. Ska bli spännande, då jag aldrig ätit pumpa-soppa förut. Vi får se hur det blir, och förresten, blev någon sugen så finns receptet i senaste Buffé!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards