The story about Elin

Direktlänk till inlägg 1 november 2007

Kul!!!

Av Elin - 1 november 2007 12:40

Igår/idag var ja på filmkväll hemma hos Mickis. Vi hade askul!!


Först lyckades jag komma alldeles för tidigt( men jag gjorde faktiskt chokladpudding!) och sen kom Martin åxå jättetidigt. Vi grejade lite och sen kom Johanna o Madde en kvart försent. Precis när maten var färdig kom Stoffe. Sist som vanligt.


Vi åt och sedan kollade vi på strandvaskaren. Den var läskig....

madde, Jag o Martin satt i soffan och när det var läskigt satt jag med huvudet bakom en kudde. Martin påstod att jag darrade. Det lär jag få höra läääänge!


Sen såg vi på livet enligt Rosa och sen bäddade vi . Johanna åkte hem vid typ 11 och då lade vi oss. Madde och jag i bäddsoffan. Martin på en gnisslande tältsäng, Stoffe på en madrass på golvet ochMickis i sin säng uppe i taket. Madde ville inte ligga mot väggen så hon låg tryckt mot mig. det hade säkert fått plats en till( vilket vi bevisade idag). Iaf, jag hade astma och låg och gnisslade ikapp med tältsängen. Rätt var det var hör man ett AJ! från Stoffe och ett fniss uppifrån. Då hade Mickis kastat nåt i huvudet på honom =)


Sedan sov vi. nästan iaf. Mickis  o Stoffe somnade direkt. Martin, Madd eo jag somnade typ halv 1-1.


Imorse ringde Stoffes väckarklocka på mobilen vid 6(!). alla utom jag vaknade och mobilen låg närmast mig. Sedan fick martin sms klockan 7 och det minns jag svagt. Sedan kom Mickis småsyskon in vid 8 och då vaknade jag.


Det bästa var när vi tröttnade på Mickis brorsas gosedjurskastning och Stoffe och Martin( flera gånger!) bar ut honom hängandes( de bar honom i fötterna). Sen åt vi frukostoch sedan typ lade vi oss igen =)

Det gick o ligga 4 i en bäddsoffa!! Stoffe vart bara lite utmobbad o eftersom fönstret var öppet var det jättekallt. OCh nån jäkel försökte sno mitt täcke. Menmen, det var iaf mysigt.


Sedan var vi ute lite och sen kom mamma.

Vi skjutsade hem Stoffe och kollade på åsnefölet. Jättegulligt och det såg ut som en lama XD!


Vi hade askul igår. Puss på alla er! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 24 december 2014 15:11

Här var ett tag sedan jag hängde - men god jul!

Av Elin - 27 augusti 2014 17:52

Idag fyller jag år! Dagen har spenderats med Matilda på loppisrunda, glasslunch på smultronstället och besök i tygaffär. Kunde inte blivit bättre =) ...

Av Elin - 22 maj 2014 10:48

Just nu håller vi på att skriva en B-uppsats vilket tar ofantligt mycket tid. Annars är jag mest arg över att inte kunna vara ute i det fina vädret när jag måste skriva. Men idag åker jag hem-hem för på lördag är det en jättestor släkt-träff. Så i ef...

Av Elin - 26 april 2014 17:48

Denna vecka alltså, herregud. Förra veckan var Stoffe och jag och hälsade på Lisa i Norge. Den veckan kommer jag aldrig, aldrig glömma. Så fantastiskt vackert, så otroligt roliga fester och så fina människor. Sedan har det fortsatt i samma spår. I on...

Av Elin - 13 april 2014 12:36

Bloggen fyllde visst år i torsdags, helt knäppt att jag skrivit här sedan 2007. Även om jag aldrig skriver här längre är den ganska spännande att den ändå finns kva rsom ett dokument över mitt liv sedan jag var 14 år.   Ja, på tisdag åker jag och...

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards