The story about Elin

Alla inlägg under november 2007

=)

Av Elin - 20 november 2007 15:47

Kul dag. Inte så mkt mer att säga.


Svenska: Sjuk novell. Kan någon skriva en novell som INTE innehåller en död person? Inte jag iaf =) Antingen är de döda eller så dödar jag dem =)


Matte: Fy fan. Fast denna gången sommnade jag inte iaf. Stoffe och jag spelade bara ikapp på våra mobiler. 


No: Vg på kemiprovet! yay me!

Maddes kommentar om elektroner i atomerna: ``Men, om dom hela tiden rör sig så fort i skalorna måste ju dom bli utbrända nångång. Är det därför lampor slutar fungera? ´´Fy tusan vad vi skrattade!


Lunch: Idag ramlade Stoffe åtminstone inte ner från stolen.


EMS: Jag rår inte för att jag inte vet vad ett sånt där jäkla kors som man kan döda rådjur med är för något! Så de så! Typ vinkelkors eller nåt.


Gympa: Volleyboll är en konstig sport 



Av Elin - 19 november 2007 20:59

Nu är det fixat me dansuppvisningen. Vi missar bara en kväll( och genrepet) av 3. inte så farligt.

Jag komemr vara död den veckan. Först 4 dagar på Gotland med den sjuka klassen, sedan dansuppvisning 2 kvällar i rad. Sen säkert massa prov åxå 

Av Elin - 19 november 2007 15:25

Fast mett vitt, dock en riktigt svart sak. Jag återkommer.


I skolan idag var det kul. Flum som vanligt. Jag upptäckte åxå att jag hade namnsdag! Grattis mig!!


Martin o Madde konstaterade att dom ska droga ner mej och Mickis på lördag....Hmmm...fast sen kom dom på att dom skulle göra det fort för annars skulle jag bara prata mera. Hmm igen. Aja, dom kom fram till att vi skulle däcka under bordet.


Så til lden svarta saken. Skolresan och dansuppvisningen komemr antagligen bli samma dagar. Jag är deprimerad. 



Av Elin - 18 november 2007 14:13

Ibland ser jag bara allting i Svart/Vitt. Vad jag än hittar att bli glad över finns det Alltid något negativt som förstör det.


Alltid.

Always. 

Toujours.

Immer.

πάντα.

Sempre.

всегда.

Siempre.


Något negativt som förstör det. 

Av Elin - 18 november 2007 12:19

Idag ska ja glo på Desperate Housewives hela dagen =) Har redan sett två avsnitt. Perfekt istället för att plugga!

Av Elin - 17 november 2007 23:32

...är ett mkt bra program i datorn.

???

Av Elin - 17 november 2007 23:25

Vad gör man när man inte vet vad man känner?


När man inte vet vad man egentligen bör göra?


När allt bara är en stor röra?


När man bara är så förvirrad att man bara vill lägga sig ner och skrika?




Är det så här det är att bli äldre? Då vill inte jag vara med! 



Av Elin - 17 november 2007 15:12

Idag har Mickis, mamma o jag varit i linköping (igen) + att jag har tagit ett til lhål i örat. så nu har jag 3 i mitt vänstra o ett i det högra. Vi var på gymnasiemässa och vi yrade lite på ikea/ikano.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards