The story about Elin

Alla inlägg den 1 maj 2007

Av Elin - 1 maj 2007 16:45

Spelade fotollsmatch nyss...Fick mitt första gula kort ever...hehe

Ja va bara liite klantig. ja gick inte ut för att spela fult men det råkade bli så...10min på bänken..opps

Av Elin - 1 maj 2007 11:33

Bild från när vi sjöng karaoke...Madde ägde på det! Det kan komma fler bilder senare...

Av Elin - 1 maj 2007 11:02

Jag skrev ju tidigare att jag hatar valborg...det gör jag åxå men igår hade vi så j-la kul! Först träffade jag Johanna och sen träffade vi Mickis o Madde. Då gick vi till fritidsgården o fick chokladbollar+att Mickis skrämde Martin K! =D


Vi anmälde oss till en dansmatte-tävling och sen kollade på elden. När vi kom ner igen började tävlingen. Jag spöade först den bitchiga 7-an, sen Martin A och sen va de 3 till final. Tora o ja gick vidare på poängen o sen vann hon. Men de gjorde inget,ja kom 2-a av 12 pers och fick en stooor chokladkaka(som vi,observera VI käkade upp på en kvart). Sen gick Mickis hem och Martin K och jag spelade hockey-spel. Skitkul! (tills Pontus snodde min målvakt). Sen gick Johanna hem och Madde och jag började sjunga karaoke(singstar) mot 7-orna. När vi ledde me massor gick Martin o Martin hem o sen stängde fritidsgården. Men vi fick sjunga klart...Madde o ja spöade 7-orna totalt!!! Det var den roligaste valborgs-aftonen ever!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards