The story about Elin

Alla inlägg den 28 maj 2007

Av Elin - 28 maj 2007 21:38

Never, never, never, never
 


Obsession, we hide in the back
And devotion's finding a way
When highness exists for those people who pray
 
Every day is like a start
Ups and downs, tears and laugh
We never stop, just fight
 


Never let nobody in
And step right on your dream
If you really wanna take this trip
Fighting anywhere we go
To face this cruel world
We gotta just fight forever
 


Believing, forfeiting the past
The onfall's adapting the hearts
Itch people will gnaw our wishes, no more
 


Every day is like a start
Ups and downs, tears and laugh
We never stop, just fight
 


Never let nobody in
And step right on your dream
If you really wanna take this trip
Fighting anywhere we go
To face this cruel world
We gotta just fight forever
 


Fighting anywhere we go
To face this cruel world
We gotta just fight forever



- Fight - Natalia Barbu - Moldova - Esc 2007 -

Av Elin - 28 maj 2007 21:11

fast den här gången har jag inte köpt det utan gjort det själv. Ett stickat :D mamma ska fixa sidenband imorrn...haha



ang. rånet i Kisa på 8-årsdagen. jag minns precis hur det var förra gången.


jag var 6-år och mamma och jag skulle till malexander och åka ut med båten,pappa var redan där. Vi mötte bara 3 bilar på en 3 mil lång sträcka. när vi kommer fram så säjer pappa: har ni mött någon bil med tre personer i som ser ut så( kommer inte ihåg hur den såg ut). det hade vi ju inte. då fick vi reda på vad som hänt.

när vi sedan kom ut på sjön så cirklade det helikoptrar över den gigantiska skogen där det hänt. När vi sen åkte hem två dagar senare var det 3 poliskontroller på vägen. Jag var 6-år och jätterädd för polisernas K-pistar.


När de sedan fått fast på rånarna fick mamma och jag reda på att vi åkt förbi det gömmstället där dom hade vart precis då. 10 meter från vägen. Om vi åkt en kvart tidigare hade vi mött dom...

lite skumt när man nu tänker på det....

Av Elin - 28 maj 2007 15:49

haha...jag har skaffat mörkbruna linser nu och aldrig har jag fått så många roliga kommentarer:


Hundvalp ( Martin ) - Bäst

Rådjur  ( massa olika )

Bambi ( Lisa )

Brunöga ( åxå Martin )

Har du linser? ( massa personer, jag menar jag har ju inte alls haft linser i ett halvår, bara att jag färgat dom nu)


Så nu går jag under namnet hundvalp

...Bara för att bevisa hade jag en strumpa i munnen i gympa-omklädningsrummet och madde drog i andra änden...haha


Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards