The story about Elin

Alla inlägg den 21 maj 2007

Av Elin - 21 maj 2007 20:03

Är det någon som vet var man kan få tag på  David and Goliats kläder i Sverige? Jag håller på att leta efter en tröja därifrån och jag hittar den inte! Jag blir knäpp!

Av Elin - 21 maj 2007 16:46

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!




1. Jag är en sko-o-man. Dock kanske inte så udda men jag lovar att jag äger runt 25 par skor. Det första Mickis tänker på när hon hör skor är Elin. Jag är även besatt av linnen och väskor



2. Mina syskon tycker att jag är jätte-bortskämd men vaddå? Skyll er själva som inte föddes sist!



3. Innan helgen var hade jag vart i 12 länder utan att flyga. Jag kom precis hem från Paris och det var min premiärflygning. Fast jag har vart i Paris tidigare...


4. Mitt humör går i vågor. Jag kan ena minuten vara superglad och andra minuten stortjuta! Detta är helt sant och det är väldigt jobbigt!


5. Även om jag inte normalt skulle erkänna detta så läser jag tidningar som Kalle Anka när jag har tråkigt


6. Jag har både killar och tjejer som vänner, ungefär lika mkt av varje. Jag har Jättelätt att få nya vänner, iallafall på ytan. Jag har liksom 56 pers på min msn-lista och jag har träffat alla i verkligheten(utom en)


Om jag nu måste utmana folk så tar jag solroshäxan. stoffe och anzus har redan detta och jag känner inga fler är!


Av Elin - 21 maj 2007 16:13

längre redovisning av paris:


Först flög vi från gbg, bytte i frankfurt och kom till paris ca. kl1. sen efter mkt virrande kom vi till vårt fina hotell i förorten(!). vi åkte sedan in till staden och gick lite i affärer och så. sen skulle vi till eiffeltornet(vi var vid notre damé) och lollo sa att det var 400m. helt okej tänkte vi och gick...det var 4 km! Hon ska aldrig mer få läsa kartan =D

sen när vi kom hem var klockan halv 12. vi hade vart vakna 16 timmar i sträck.



vaknade nästa dag halv 8 och åt frukost. Baugette, crossiant och thé. Sen gick vi upp till sacre ceuér och shoppade på vägen. vi åt på en jättemysig restaurang och sen shoppade vi lite till. såg utsikten över hela paris( dock inte eiffeltornet som för övrigt var kidnappat ;D ) och sen handlade vi tyger och kläder.



I förrgår(lördags) gick vi på ett tråkigt konstmuseum hela förmiddagen(jag satt och läste) och sen så shoppade vi.



Sen i söndags åkte vi hem och satt i genomsnitt tre timmar på flygplatser och när vi kom hem käka vi pizza

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards