The story about Elin

Alla inlägg den 6 maj 2007

Av Elin - 6 maj 2007 18:14

There’s no time for us
There’s no place for us
What is this thing that builds our dreams yet slips away
From us

Who wants to live forever
Who wants to live forever....?

There’s no chance for us
It’s all decided for us
This world has only one sweet moment set aside for us

Who wants to live forever
Who wants to live forever?

Who dares to love forever?
When love must die

But touch my tears with your lips
Touch my world with your fingertips
And we can have forever
And we can love forever
Forever is our today
Who wants to live forever
Who wants to live forever?
Forever is our today

Who waits forever anyway?

e for us. There’s no place for us.

Av Elin - 6 maj 2007 17:28

Asså vad gör jag egentligen?


Ibland e jag superglad och speedad, ibland är jag bara sur och trött.

Ibland älskar jag mina vänner, ibland hatar jag dom.

Ibland äter jag konstant, ibland är jag aldrig hungrig.

Ibland vet jag precis vad jag vill, ibland bara velar jag.

Ibland är fotbollen skitkul, ibland hatar jag den


Suck! Just nu är jag sur på en person,du vet vem du är. Ta inte illa upp, det går över strax men låt mej bara få vara lite förbannad ett tag, det hjälper.


Av Elin - 6 maj 2007 13:57

Shit vad kul vi hade igår!! Iof höll jag på och dö i Spinnrock men de va askul! Jag vann 0.8kg  plopp och seplade för massor av pengar...


Jukebox är den överlägset bästa karusellen på liseberg...haha. Ska lägga upp lite bilder från igår...


Bilderna: Spegelsalen(Jag,Stoffe och Madde),Sen 2 bilder från parishjulet)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards