The story about Elin

Alla inlägg den 8 maj 2007

Av Elin - 8 maj 2007 21:02

Se mig för här är jag!

Fatta,jag vill känna.

Du vet inte vad jag menar?

Just det, det gör du inte!

Du, bara du.

Gissa vem som är i mitt huvud?

Som svävar runt,runt,runt?

Just det, snälla, kan du inte insé?

Insé vad jag menar?

Förstå vad jag känner?

Det är svårt, det förstår jag.

Men snälla, bara inse vad du betyder.

Min värld snurrar tack vare dig.

Min värld finns tack vare dig.

Jag menar inte att ge dig skuldkänslor.

Det menar jag absolut inte.

Jag vill bara att du ska insé vad du betyder för mig.


Av Elin - 8 maj 2007 20:34

Idag på praon har jag och N massakerat en flyktinglåda.... Det var en kartong där både N och jag ( det hade säkert fått plats en till) fick plats i och kunde sitta raka i ryggen...därav namnet flyktinglåda! Sen massakerade vi den...



Vi har även dekorerat ett bord idag och packat upp en massa saker från kartonger! Jag hatar kartonger!! Sen funkade inte prismärkaren så jag har säkert skrivit 50 prislappar för hand! Sen tröttnade vi på kartongerna och gjorde begravnings-buketter istället.



Sen hämtade mamma mej och helt plötsligt var vi i Linköping( skumt,med tanke på att det är 4 mil åt fel håll!) och jag köpte gympa-shorts, lite underkläder och en Body-lotion. Sen testade jag ett jättefint linne på HM. Djupt lila. Grejen var att jag såg gravid ut...Precis som alla andra linnen med den skärningen på sig...Haha

Får vänta tills nästa vecka, Då ska jag SHOPPA!! Garanterat kommer ingen att ha likadana kläder sen...

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards