The story about Elin

Alla inlägg den 13 maj 2007

Av Elin - 13 maj 2007 20:51

Jag tycker att esc är uppgjord. Typ serbien har så mkt grannländer som ger poäng. Visserligen fick de 10 12-or och så många grannländer har de inte men ändå. Jag tycker att vi flyttar Sverige och lägger det på tvären tvärs över Europa! Då finns det massa grannländer som ger 12-or och Sverige vinner Esc! Jag är så smart...!


Ehh...Frågan är bara hur det skulle kunna gå till...Hmm...Har någon en bra idé?

Aja,Sverige var iaf bäst men ja gilalde Ukrainas låt( om man nu kan kalla det låt). Tänk om dom vunnit, det hade blitt roliga låtar nästa år...haha



Om det nu inte går att flytta Sverige( Nähä?) så tycker jag att vi skickar det sämsta vi har, ja du läste rätt, Sämsta. Typ vi mixar After dark men PayTV och slänger in lite Anna Book stil på låtarna. Sen låter vi en tysk producera den (titta, lite Tyskt disco åxå!) och sjunger på Kroatiska? JAA! Jag har kommit på vinnarlåten! Yay me!

Av Elin - 13 maj 2007 17:54

.Yey! Love this things!





Tre namn du går under:

1. Elin

2. Ugglan

3. Lillsyrran


Tre saker som skrämmer dig:

1. Mörker

2. Kackerlackor

3. Skumma personer


Tre saker du har på dig just nu

1. Grön t-shirt

2. Svarta Mysbyxor

3. Ett Gult hårband med blommor


Tre av dina favoritband/grupper/artister (just nu)

1. The ark

2. B.W.O

3. All 80-tals musik


Tre av dina favoritlåtar

1. Worrying Kind

2. Tro

3. The Shores of the swilly


Tre saker du vill ha i ett förhållande

1. Kärlek

2. Förståelse

3. Närhet


Tre sanningar

1. Jag bär linser

2. Jag är galet beroende av choklad

3. Jag har kasst självförtroende


Tre fysiska saker du attraheras av

1. Ögonen

2. Håret

3. Ansiktet i sig


Tre av dina hobbys

1. Måla

2. Dans

3. Pyssla


Tre saker du vill göra innan du dör

1. Åka till USA

2. Tälta med vännerna

3. Få minst ett av mina egenritade klädesplagg uppsytt


Tre saker du vanligtvis inte skulle erkänna

1. Att jag gillar blodpudding och ärtsoppa

2. Att jag är livrädd för kackerlackor

3. Att jag läser Kalle anka (om jag har tråkigt)

Tre saker du tänker på just nu

1. Att mina linser svider

2. Hur kul vi hade på Konfa-lägret

3. När jag borde äta och om jag borde äta

Tre affärer du handlar i

1. H & M

2. Skopunkten

3. Åhléns


Av Elin - 13 maj 2007 17:38

Shit va kul vi har haft i helgen!! De va ett av dom roligaste lägren jag har vart på!!



Några höjdpunkter:


*Maddes och min kanotfärd

*När Andreas och Micha välte sin kanot( Iskallt vatten)

*När Stoffe friade till Mickis (XD)

*Kottarna i kudden

*Makaronerna

*Eurovisionsshlagerfestivalen

*Mysig kvällsmässa

*Bränbollen när ledarna fuskade

*Att få umgås utöver skolan

*När Alicia sminkade killarna



Saker jag ångrar:

*Att jag inte sprutade grädde i Andreas hår

*Att mitt godis tog slut...

*Att vi somnade tidigt



Hoppas jag kan åka till Gransnäs den 2 juni och se Melody club! Jag har ett jättestresigt ``schema`` fram till skolavslutningen så jag hoppas att jag kan ta ett uppehåll från fotbollen i ca en månad.

Det var kul att Heidi frågade mej om jag ville vara ledare för nästa års konfirmander...Haha...vänta ni bara 7-or!



jag lägger upp lite bilder ifrån lägret...P.S sjön var kall....D.S



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards