The story about Elin

Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Elin - 25 maj 2007 21:27

Borde jag inte ha något bättre för mig en fredagskväll? Tydligen inte...

Vi var för sega för att sticka till fritidsgården och alla kunde inte + att jag inte hade nån skjuts.




Annars hade jag säkert kunnat se på film med lisa om jag velat.Hmm...nej



Jag kunde säkert snackat med nån i telfonen i typ 1 timme...men orka



Så jag hamnade här...Igen...Oj vad förvånad jag är! Det brukar inte alls bli så när jag lider av tristess,nej då. Så nu lyssnar jag på eurovision-låtarna som syrran har skickat..jaja. man kan ha det sämre.



Imorrn ska jag ha min första riktiga sovmorgon på länge,typ 2 veckor(!). Den där förbannade väckarklockan ska stå kvar på pianot,där står den bra

( Den står där för jag ska veta när jag ska gå till bussen på morgonen,ja,jag spelar piano kl 7 på morgonen)! Den är hemsk! Jag lovar att alla väckarklockor har nån sorts hemlig pakt mot mig!



ÅhhH!! jag vill slinga mej!! jag får vällan ta mina förbannade konfirmationspengar( Om jag inte får några,då ***!)ÅHHHH!



Av Elin - 25 maj 2007 16:23

Vad ska jag nu göra? jag har städat, packat upp, gjort smoothie och läst. Vad ska jag göra nu?....Hmm...inte plugga...orkar inte =D



Varför nynnar jag på den här förbannade textraden?

`` It´s only feels like love it´s someone to play?``

Dessutom är det hel-fel...suck



Nu bara babblar jag om massa strunt för jag inte kommer på något bättre att sysselsätta mig med...ÅHH!! Tristess!!!



kan ingen kul människa skicka ett test eller något! Eller sån ``fyll i fakta om dig själv´´-grej. jag måste ha något att göra,annars sitter jag bara här och ni får läsa om massa oviktigt!!



Till sist- ett bra citat:


Varför vara normal(?) och se ut som alla andra när man kan gå sin egen väg i livet?




Hmm

Av Elin - 25 maj 2007 14:33

Idag är jag faktiskt hyfsat glad,kom bara inte på en bra rubrik!



Har gått runt o sjungit på carola hela dagen , maddes fel =)

 Nu lyssnar jag på Work your magic för att få bort evighet ur huvudet...



Och du, martin! Nästa gång ska du fan skjutsa hem mej ;) haha

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards