The story about Elin

Alla inlägg den 3 maj 2007

Av Elin - 3 maj 2007 21:23

Jag ska strax sova. Har svenska-läxförhör imorgon och har inte pluggat ett skit...Jippie!

Jag orkar faktiskt inte. De blir säkert bra nångång....Ska åxå bli klara med vårt tyska arbete med men so what? Det blir säkert bra de åxå..


Jag håller seriöst på att somna när jag sitter här och skriver...Men först måste jag byta om och sminka av mig...Jag lyssnar dessutom på avslappnande musik...Vangelis-chariots of fire och Loreena McKennit-The Lady of Shalott(11.34 min)


Ja måste orka klättra upp i min loftsäng. Det dröjer mindre än en månad tills jag slipper det och får en ny säng..


Usch,jag orkar knappt trycka ner tangenterna...aja..Godnatt på er!


Jag skickar med en bild där jag var ordentligt trött,Klockan var 1 på natten och jag var på läger...

Av Elin - 3 maj 2007 16:50

Jag är besatt...beroende....fixerad...freakad....välj vilket ord du vill...

Jag är ändå galen i SKOR!!!

Jag får kanske inte köpa nya skor till skolavslutningen...!AHHHH....PANIK! Måste...måste...måste....


Jag har ju bara 25 par eller något. Läste om Reese Witherspoon, hon hade 150 par! Lisa har ca 35 par! Så jag ska minsan inte få köpa nya skor för jag har för många? Hallå? Var är världen på väg? Okej, jag vet att jag borde spara pengar eller skänka men jag är fullkomligt besatt! Jag håller ju mig iaf till skor i 300kr-s klassen,tänk om jag börjar handla för 1000kr per par?

DET är sjukt! Så seriöst,jag måste få köpa skoooor!!!


Jag ska nån gång fota min sko-samling, dock inte nu för istället för att sitta här och skriva om mitt beroende måste jag plugga Svenska! Suck...

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards