The story about Elin

Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Elin - 12 juni 2007 20:15

Fast det är natt och ganska kallt så är det solsken överallt...

Av Elin - 12 juni 2007 17:57

Fester:
[ ] jag blir full på folköl
[ ] jag har sex med flera
[ ] jag röker
summa: 0

Självbild:
[ ] jag försöker vara normal
[x] jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] jag tror att jag är tjugo
[x] jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det
summa: 2

Beteende:
[ ] jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster
[x] jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida
[ ] msn är så mycket bättre än att prata IRL
[x] jag är så hetero man kan vara
[ ] men har hånglat med samma kön för att det var kul
[x] jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning
[ ] jag kramar istället för att säga hej
[ ] jag kindpussar folk
[ ] jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk
[x] jag lyssnar på radio
[x] jag lever för mina vänner
[ ] skolan är inte viktig
[ ] jag läser (nästan) aldrig frivilligt
[ ] jag vet inte vad växthuseffekten är
[ ] jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
[X] ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen
summa: 6

Kläder och stil: jag har/bär
[ ] en I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York
[ ] foundation på läpparna
[ ] sveamössa
[ ] plagg som det står SSS på fast jag inte seglar
[ ] lånade kläder dagligen
[ ] en henry loyd jacka
[x] stora glasögon
[x] fakeväska
[x] jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt ( har en )
summa: 3

ta summan av allt gånger tre:
Så många procent är du fjortis: 33 %

Av Elin - 12 juni 2007 16:28

Jäkla dragkamp, jag har ont överallt!!


Vi hade kul i skolan idag...spel & daim & kladdkaka & poesi...

Okej, poesin var inte så kul! Jag fick min dikt uppläst för hela skolan!!!!

Av Elin - 12 juni 2007 16:26

Yay! fest på torsdag! Ska fixa lite sommarlåtar till Stoffe....här kommer min lista...Kommentera om det är någon jag glömt!


Gyllene tider – sommartider

Katarina and the waves – walking on sunshineTexas sunseekers – Här kommer sommarenNic and the family – hej hej monica ( =D )Paris Hilton – stars are blind

Sommarnatt – snowstorm

Sommaren är kort – Thomas ledin

Summer of 69 – bryan adamsIts raining men – weather girls (?)Opus – Live is life

Gyllene tider – jag går och fiskar

Inget stoppar oss nu -. Black jack

Per gesssle – här kommer alla känslorna (på en och samma gång)

Oa hela natten – attack(?)

Mika – grace kelly

Magnus carlsson – live foreverScissor sisters- i dont feel like dancing(?)

Drömhus – vill ha dig

Bashunter – boten anna ( =D )

Ebba grön – 800 grader ( =D )

Markoolio – det ska va reagge på sommarn

Magnus uggla – ska vi gå hem till dig? (?)

Alphaville - Forever Young

The Ark - It Takes A Fool To Remain SaneBruce Springsteen - Born In The U.S.A( =D )

Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg

B.W.O - temple of love

Lars Winnerbäck - Kom Ihåg Mig

Ted Gärdestad - För kärlekens skull

Village people – Y.M.C.A

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards