The story about Elin

Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Elin - 19 juni 2007 14:40

Jag sitter ju här med mina tester, jag är nog beroende XD 4 på två dagar'



Dessutom missbrukar jag XD-smlieysar


Av Elin - 19 juni 2007 14:32

Detta får dämpa min girighet efter vaniljsås och mnin ångest över att jag inte har tränat fotboll på över en månad( börjar ikväll igen) XD



Vad heter du? Elin

Var bor du? En liten ``by´´??

Trivs du där? jadå, oftast

Brukar du läsa horoskop? Ibland

Festar du mycket? Nope

Sprit, cider, vin eller öl? Vatten

Brukar du bli för full? Dricker inte

Äger du ett busskort? Ja

Vad åt du till frukost? havregrynsgröt (för första gången på 4 år, skulle se om jag kunde laga det XD)

Har du haft sex idag? Nej

Nästa mål i ditt liv? Försöka få till en sommarfest här hemma

Hur svarar du i mobilen? Hallå?

Antal timmar sömn inatt? 7

Sov du ensam? Jepp, med mitt täcke XD

Din hobby? Pyssla, Måla, Fota, Sy, Dansa, Spela fotboll

Vad är det för veckodag: Tisdag

Vad åt du senast?Vaniljsås med äppelpaj

Vem fick du sms av senast? Johanna

Vem ringde dig senast? Fellan

Godaste ölen du druckit?  Dricker inte

Vilka hårfärger har du haft? Typ gult(XD), jätteblond, Guld-blond(NU) och grå-grön(misslyckad toning! Skulle blitt brunt) + Mörkbruna slingor

Vad såg du senast på TV? Blue Water High( somamrlovsmorgon =D )

Vad läser du för bok just nu? Ingen just nu, senaste var nog antingen ``mellan dig och mig´´ eller ``akut uppdatering på hångelskalan´´

Längd? 1,66

Skostorlek? 39-41  

Hårfärg? Guld-blond med mörkbruna slingor

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland

Vilken parfym använder du? Oftast Britney Spears - fantasy eller en med citron från Body-shop

Vilka skor använder du? Ehh...har typ 26 par

Dagens klädsel? Gråa mukisbyxor och en brun t-shirt. Snart ska jag byta till fotbollskläder

Av Elin - 19 juni 2007 14:26

Fan! undrar om jag kan sno mammas pajbit åxå och ännu mera sås?

Av Elin - 19 juni 2007 14:24

Jag käkar vaniljsås med äppelpaj. Såsen är mkt godare än pajen så jag har massa mer sås än paj! Mumma!



har haft så tråkigt att jag sytt ett linne. ja. Skumt, jag vet

Av Elin - 19 juni 2007 09:02

Varför vaknar man halv 8 en sommarlovsmorgon?

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards