The story about Elin

Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Elin - 26 juni 2007 22:05

A Lost Valentine 


A lost valentine.

Forever gone.

So far away.

Forever gone from me. 



Skriker.

Högre.

Starkare.

Plötsligt en hand för min mun.

Kan inte skrika högre, kan inte andas.

Förlorar medvetandet.

Försvinner iväg.

För alltid…     



I crossing the Street.

I Don’t have any fear longer.

Its free now, the war is over.  

In the asphalt I se a flower beat out.

A free flower.

On the other side of the street I see my friend.

My friend that I not seen since the war began.

Finally I can talk to her, Finally I can take a deep breath.


Av Elin - 26 juni 2007 22:01

Vi flyr.

Flyr från allt, från de som jagar oss.

Klättrar över stängslet, du fastnar.

Jag kommer över, står på andra sidan.

Ser hur du blir bortförd.

Längre och längre iväg från mig.

Alldeles ensam.

Jag flyr vidare.

Ensam

Av Elin - 26 juni 2007 21:01

Jag har käkat mer än ehh halvt carte-dore paket med stratiacciella (hmm, svåra ord), jag komemr att spy!

Av Elin - 26 juni 2007 15:23

....och jag ska på fotbollsträning kvart i 6....Vattenpölsrugby? =D


Idag har jag vart på tandregeringen i Motala och fåt nån blå kletig plastgegga i hela munnen. eftersom jag är så täppt i näsan (allergi och förkylning) kunde jag knappt inte andas.

Sen var vi på nån platskola och efter det åkte vi och åt på Ladugård 106. Jättegod Buffé! Sen köpte jag chokaldpraliner, mumma!


Imorgon ska vi åka någonstans men vi vet inte vart. Jag blundade och pekad ei kartboken och hamnade 2 av 2 gånger i sävsjö! vad kan man  göra i sävsjö?

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards