The story about Elin

Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Elin - 17 juni 2007 15:49

Nu har jag vart på sjön sen i fredags så jag har inte hunnit skriva här.

 Lite små-slött på sjön, segt.



Däremot i fredags hade jag skitkul! Vi va massor folk hemma hos Stoffe och hade fest i typ skogen! Skitkul! Jag ska gör aett bildspel med alla bilder så om du vill ha det e det bara att skriva! Får se om jag lägger upp lite bilder från i torsdags, det märks.


Det var typ skolavslutningsfest, vi struntade i timmerö och hade egen fest istället. Skolavslutningen var seg med alla nior som fick sina betyg.....Sen satt ja ju på mammas jobb i evigheter, åt hos Lisa och åkte hem och bytte om till festen.


Vi gick in typ en km i skogen till en damm och badade länge...Gyttjekrig är askul! Sen åt/drack vi massor av godis, chips o läsk( 15 flaskor!) och pratade, Spelade kubb och körde tvärtom-kurragömma! Det slutade med att vi satt typ 9 pers i en jättetät buske! Sen körde vi typ sanning/procent/konka och att dricka korvspad var vidrigt! Sen satt vi och snackade till typ 2 på natten. Mickis och jag somnade typ halv 3 och sov till 11. Sen packade jag som en galning( glömde massor) och åkte ut på sjön!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards