The story about Elin

Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Elin - 24 juni 2007 20:57

haha! Om man sökte på fjortis test på google var tredje träffen min blogg XD Iaf för ett tag sen! Hoppas det blir så igen XD

Av Elin - 24 juni 2007 20:53

Åhh! Den sitter som klistrad!


 Forever young



Let's dance in style, let's dance for a while
Heaven can wait we're only watching the skies
Hoping for the best, but expecting the worst
Are you gonna drop the bomb or not

Let us die young or let us live forever
We don't have the power, but we never say never
Sitting in a sand-pit, life is a short trip
The music's for the sad men.

Can you imagine when this race is won
Turn our golden faces into the sun
Praising our leaders, we're getting in tune
The music's played by the, the mad men

Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever, and ever?
Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever young?

Some are like water, some are like the heat
Some are a melody and some are the beat
Sooner or later they all will be gone
Why don't they stay young?

It's so hard to get old without a cause
I don't want to perish like a fading horse
Youth is like diamonds in the sun
and diamonds are forever

So many adventures couldn't happen today
So many songs we forgot to play
So many dreams swinging out of the blue
We let them come true

Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever, and ever?
Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever, and ever?

Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever?

Av Elin - 24 juni 2007 10:51

Senaste person som...
Sov i min säng: Jag
Jag pratade med: Räknas chatta? Isåfall Mickis

Jag gick på bio med: Lisa, Charlotte och Mamma
Jag gick på stan med: Mamma?
Jag skällde på: Gnällde lite på Lisa
Senaste..
Låt jag hörde: Typ Kall stjärna med Mauro Scocco kanske?
Film jag såg: Björnbröder 2
Mat jag åt: Rostbiff och potatissallad + massor vitlöksbröd

Kram: Mickis
Puss: Minns inte
Resa: Paris

Glädje: Va me Mickis i helgen
Dröm: Den sjuka midsommar-drömmen
Person jag träffade: Mamma
Person jag pratade i telefon med: Lollo
Person jag fick sms av: Mamma
Gången jag var utomhus: Igår
Gången hela min familj åt middag ihop: Typ massa år sedan eftersom mina föräldrar är skilda
Saken jag köpte: En mcFlurry

Favorit...
Färg: Turkos, Grön och svart
Låt: Just nu har jag bara hårdrock i huvudet sen igår så Mirror Mirror - Helloween
Ämne: Geografi och Bild

Plagg: Min orangea klänning och min gröna klänning

Skor: Med Klack
Ställe: Jag trivs i London

Av Elin - 24 juni 2007 10:32

Hema igen från en helg i västergötland med Mickis. Vi hade jättekul men jag är så glad att jag inte har småsyskon!! Dom bråkade hela vägen hem( 2 tim!) och inte ens hårdrock på högsta volym i mp3-n överröstade dom och bilsterion!


På midsommarafton gick vi under taggtråd istället för över gärdsgårdar och aktade oss för tjuren. Det råkade bli en 9km-ers promenad. Det sjuka var att jag drömde om en person och i drömemn drömde jag att det var tur att jag inte plockade några blommor! Haha, jag är yr t.o.m när jag sover! =D


Igår gick vi bara 5 km.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards