The story about Elin

Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Elin - 18 juni 2007 23:56

klockan är ju 3 minuter i 12....mohahaha


BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: ja
Gnälla: jepp

Skrika: rätt ofta
Sova: jaa!
Ha ångest: nja, ibland
Ta mediciner du inte borde ta: nope
Vilja dö: nej

Drömma mardrömmar: ja
Ta droger: never!
Försöka vara annorlunda: men hallå? kan jag vara något jag är?.
Klä dig i svart: ofta

Gå till kyrkan: ja, jag sjunger i kör och ska bli konfirmandledare XD

Gå i skolan: Ja
Ljuga: nja...rätt sällan
Hata folk: jepp
Lita på folk: Ja, de jag känner iallafall

VEM:

Saknar du: Mina underbara vänner!

Vill du döda: Mickis vet vilka(!), nej kanske inte döda, men utplåna från mitt liv
Rörde dig sist: Mamma kanske?

Vill du slå: Hmm....vet faktiskt inte
Vill du kittla: Ehh?
Kramade du sist: De va nog Mickis
Vill du prata med: Lollo

Skrek du på sist: Ehh...Mickis?
Vill du vara som: jag är nog rätt bra som jag är
Sårade dig sist: Lisa( eller jag blev lite besviken på henne)

Vill du bli galet full med: Jag dricker inte

Gjorde dig riktigt glad senast: Syrran
Fick du sms från senast: Johanna
Ringde dig senast: Fellan
Är vackrast på jorden: privat!

HAR DU :

För många vänner: Nej, men väldigt många
Tvångstankar: Inte vad jag vet XD

Någon annan psykisk sjukdom: nope
Någon fysisk sjukdom:räknas astma? Och en himlans massa allergier?
Någon skada: Ehh...slatter i knäna som har gått över XD

Färgat håret: slingor
Brutit några ben: En tå!
Några piercings: Nej, jag svimmar typ av blodprov
Egen dator: Ehh..delar med mamma men den är som min egen
Bra självförtroende: Nja...
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: nope, inte vad jag vet
Varit kär: Ja
Dumpat någon: nej, konstigt nog inte
Stulit någonting: nej
Lämnat landet: Ja
Rymt hemifrån:nepp
Tuttat eld på nått: En brasa =D
Gjort något olagligt: ehh...räknas gått mot rött? XD

HUR :

Går du: Som mej själv kanske?
Fördriver du tiden: Sitter vid datorn, Tv-n eller pysslar med något
Mycket pengar har du: Ehh...kanske 2-3 tusen på kontot och 1500 i konfirmations-pengar + lite smått i plånboken

Tjänar du pengar: räknas födelsedagar och julafton?
Ofta bäddar du sängen: Sällan....
Ofta diskar du: Vi har diskmaskin....kanske 5 gånger/månad max!
Ofta städar du: När det behövs...eller borde iaf det....
Många stör du dig på: En himla massa!

Ofta träffar du din familj: Nästan Varje dag, iallafall mamma

TROR DU :

Att du kommer bli något: Jag hoppas det
På Gud: nästan jämnt
På rymdvarelser: jepp, små gröna gubbar finns det gott om i mitt huvud! 
Att folk tycker om dig: Mina vänner iallafall
På ett liv efter detta: vet faktiskt inte 
Att fiskar kan tänka: varför inte?
Att du kommer leva länge: Jag väntar och ser

Av Elin - 18 juni 2007 23:46

Nästa test XD



TA FRAM DIN MOBIL

Vem ringde du till senast? vet inte, känner inte igen numret XD
Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS? Blir bra det! (stoffe)
Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS? Hej. har du ett par stora svarta mjukisbyxor jag kan låna? Puss (XD go mickis!)

Vad står det i ditt 6:e skickade SMS? Haha, väldigt kul. Kul och dra dragkamp med brända armar...
Har du några utkast? nope
Vad har du för kontakter som börjar på...
I? InfoDirekt
T?telia kundtjänst, telia Saldo
M? madde, Mamma, Marcus, Martin, Mia, Mickis,Mobilsvar x3, Morfar, Mormor och Morfar
Vem ringer du till på snabbuppringningsnumret 2? en av alla bröder, Jesper. tror iaf det...?
Vad står det i dina påmminelser? Pizza-pengar

Har du på privat nr just nu? nope



jag vet. min mobil och mina sms är högst sjuk/sjuka. Det tillhör ju mig!

Av Elin - 18 juni 2007 23:17

haha, sitter här än =D

Hitta en kul grej....



Skriv ditt namn utan att titta: eliom
Skriv ditt namn med hälen: ewolinhj
Skriv ditt namn med hakan: ewliunm
Skriv ditt namn med lillfingret: elin

Skriv ditt namn med armbågen: elin
Skriv ditt namn med näsan: 33oo8hj


(tangentbordet luktar plast!)

Av Elin - 18 juni 2007 21:58

Tillslut blev det kväll iallafall. Jag lovar att jag inte kommer att kunna somna!



När nagellacket väl hade torkat och jag hade gjort mamma galen genom mitt tjat att jag inte hade något att göra ( tyckte inte direkt om hennes idé att orientera, inte idag.Jag kunde inte heller spela piano med nagellack, för övrigt bor jag vid pianot) så bakade jag en äppelpaj. Gick bra tills jag kom på att jag glömt socker i degen. Hällde i det och när jag lagt i äpplena och degen hade jag glömt skala äpplena och sockra dom. Suck. Fast den smakade rätt okej ändå.


Jag kan inte klara av att se sötsaker utan att äta dom. 3 dammsugare och massa äppelpaj....Opps. Jag är sockerberoende!


Inatt flyger då Lisa till London och mina bröder(och en flickvän) är troligen i Australien nu. Varför ska alla iväg? Visserligen var jag i Paris för typ en månad sen men ändå!



Jag komemr som sagt inte att kunna sova ikväll, jag kommer bara fundera på massa dumma grejer. Som på sjön när jag gick och lade mig. bara för jag sovit en och en halv timme på dagen kunde jag inte sova. Läste ut en bok på 150 sidor och låg säkert och tänkte i en halvtimme. Har ingen aning om vad klockan var när jag väl sommnade sen. + att när jag höll på att somna fick jag nån form av allergi( antagligen mot hunden, jag är jätteförkyld nu) så att mitt öga började klia och rinna som tusan! Hemskt! Sen hade jag halsbränna i evigheter åxå.´


Men för att återgå til saken. Jag hatar att ligga och vrida mig utan att kunna sova, det är hemskt! Nu har jag ju visserligen ingen skola imorgon så jag sitter la vid datorn till typ 12 men ändå! Jag minns dagen innan jag skulle börja sjuan. Jag gick och lade mig halv 10 och efter en timme hade jag inte sommnat. Ropade på mamma och hon sa åt mig att slappna av i först fötterna, sen benen o.s.v Säkert att det funkade! efter ett tag igen ropade jag och hade en gråtattack. Kunde då inte somna eftersom jag var stressad. efter ytterligare ett tag hade jag en till gråtattack och mamma lessnade på mig. till slut sommnade jag vid typ 12, antagligen av uttmattning.


Sist det blev så var nån gång i år( har skrivit ett inlägg om det). Jag satt och löste korsord halv 12 på natten. Dagen efter somnade jag på matte-lektionen.



Nu har jag brutit min trend med korta inlägg! ha! även om du nu inte orkat läsa ner hit så är det skönt att få skriva av sig lite nu när man inte snackar med vännerna varje dag (även om jag telefonat med Mickis, Fellan och Lisa idag =D )




Av Elin - 18 juni 2007 17:40

Fortfarande uttråkad! Dagen har slääääpat sig fram! Undrar hur lovet kommer att bli? XD


Hopaps att jag kan följa med Mickis till hennes farmors stuga till midsommar, västergötland nån stans. Missar la ännu en träning XD

fast jag ska faktiskt träna imorgon!! Jag lovar!

Av Elin - 18 juni 2007 14:16

Så, ni som har tjatat! Nu har jag en bilddagbok! www.hippiefjolla.bilddagboken.se


så de så!



Mattias( brorsan) skrev till mej på msn för ett tag sen. Nu sitter han på Hong-Kongs flygplats och väntar på planet till australien. Niklas, Malin och han är på väg. Tre veckor ska dom vara borta. Konstigt nog är jag inte så avundsjuk. Bara på att det var 31 grader varmt i Hong-Kong, här är det molningt och regn. Dessutom hade jag inte velat flyga kl 3 igår(svensk tid) och komma fram sent ikväll/natt. Lite påfrestande med tanke på att jag som längst flygit 1 tim och 40 min. Fast till Azorerna tar det 5 timmar...hmmm....sova!

Av Elin - 18 juni 2007 10:46

Typ 4-e dan på somamrlovet och jag är redan uttråkad! Jag får la hitta på något kul...hmmm....


Det enda ja kommer på att göra är att städa, jippie! Känns ju jättepositivt. Men om jag ska få nya sängen kanske det är bra om jag får dän byrån först, aja väntar tills mamma åkt till jobbet.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards