The story about Elin

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Elin - 1 juni 2010 16:12

Det är något läskigt med barn på bussar. Det är inte första gången de pratar med mig =) När jag gick på bussen nere i stan idag satt det en dagisklass inne i bussen. Och jag kliver på, håller upp mitt kort och ser efter en ledig plats. Då slutar en av småtjejerna att prata och stirrar istället på mig. Sedan pekar hon och säger: Jag känner dig! Tilläggas ska att jag adrig har sett ungen förut. Så jag log mot henne och gick vidare. Undrar vem det var? Men nu slog det mig, hon kanske har sett mig på dansuppvisningen eller dansrepen?


Hursomhellst, barn på bussar är ingen bra kombination =)

Av Elin - 1 juni 2010 10:00

Nu har jag gjort nationella provet, och det kändes helt okej( förutom sista uppgiften som jag inte fattade överhuvudtaget...). Så förhoppningsvis är denna kursen klar nu, om jag klarade provet.


Jag fick reda på att min sista lektion är inställd så jag slutar visst för dagen nu. Klockan 10. Woho! Synd bara att bussen går hem 12, men det är skönt att vara ehmma tidigt idag för då hinner jag plugga svenska innan dansuppvisningen =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards