The story about Elin

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Elin - 9 juni 2010 14:56

Åh, nyss sprang en igelkott förbi här hemma! Det måste vara världens sötaste djur =)

Så nu har han fått äppelbitar och lite vatten, så får vi se om han bosätter sig här. Jag hoppas på det, då han kan äta upp alla läskiga ormar...


Det visade sig förresten att jag hinner till min avlutning på fredag innan vi ska in på Lisas student i Linköping. Trevligt värre, fast jag fick en extra skoldag. Men är de som idag så är det rätt lugnt, idag var det enda vi gjorde att fika =)


http://www.naturskolan.lund.se/blad/blad68-ekologi-filer/igelkott.jpg

Av Elin - 9 juni 2010 09:52

Jag har lite reslängtan igen så nu sitter jag och letar billiga weekendresor till nästa år när vi evetuellt ska åka iväg. Det faktum att jag ska till Grekland om en och en halv månad har jag inte tänkt på dock =)


Annars är det rätt bra nu, Matilda och jag lyssnar på sommarmusik i fotolabbet. Jag har dessutom en lektion idag när vi ska fika =)




London kanske?

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards