The story about Elin

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Elin - 10 juni 2010 21:09

Hela helgen ska ägnas åt studentfirande, eller åtminstone morgondagen och lördagen. Imorgon ska jag först på min avslutning, och sedan åker vi in till Linköping där Lisa tar studenten. Oturligt nog så tar Jesper studenten i Jönköping precis samtidigt, så jag kan inte gå på den =(


Men på lördag ska jag på studentskiva hos en gammal kompis, ska bli riktigt skoj =)


Nej, nu ska jag sova så jag orkar med alla kakor imorgon, vi ska ha kakbuffé på vår avslutning =)


http://www.liveit.se/pics/kategori/student.jpg

Av Elin - 10 juni 2010 12:42

Snart så, bara en dag kvar =)


Idag har varit en riktigt bra dag. Först hade vi svenska med frågesport där mitt lag vann vindruvor. Fast jag blev besviken, jag ville ha haft en ananas...

Sedan hade vi religion där jag fick VG som slutbetyg. Jag är dock lite besviken, för hade jag bara ansträngt mig lite mer hade jag fått MVG... däremot i samhällskunskap lyckades jag att få MVG vilket är typ årets största överraskning. Han sade att jag hade talang för det, vilket jag inte förstår ännu =)


Sedan åt vi ''den sista måltiden'' och nu är jag hemma tidigt. I eftermiddag ska jag baka hallongrottor tills imorgon, och nörda Guitar Hero resten av eftermiddagen =D


http://www.musicreview.co.za/wp-content/uploads/2010/02/GuitarHero2.jpg


Efter att ha nördat Frets on Fire i skolan, känner jag att jag måste spela den riktiga varianten =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards