The story about Elin

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Elin - 16 juni 2010 15:14

Det har varit sol hela dagen, helt underbart! Jag har varit ute och rensat massa ogräs, lagat mat(  pannbiff,potatismos,grönsaker,stekt lök och skysås, det ni!)och så har jag legat i hängmattan en timme. Det var väldans skönt =)

Av Elin - 16 juni 2010 08:41

Igår var en väldans trevlig dag. Först var jag i Linköping och hittade en tröja, ett klockbatteri och en BUS-lotion. Hade jag sparat klockkvittot så hade jag fått batteriet gratis...


Sedan tog vi en sväng på Ikea, så idag ska jag montera stol, och efter det blev det Mjölby. Där mötte jag Ellinor, Jennifer, Petra, Josefin och Sara och vi gick hem till Ellinor, där Kristina och Becka var. Där fick vi glass med jordgubbar och kladdkake-muffis =) Sedan spelade vi kubb hela kvällen innan vi gick till stationen. På vägen dit kom det värsta störtskuren och vi blev dyngsura, fast det var nästan lite mysigt ändå =)


Väl hemma blev det en varm dusch, en stor kopp thé och sedan fotbolls-vm. Ingen pjåkig dag minsann =)


 


Petras bild

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards