The story about Elin

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Elin - 3 juni 2010 17:28

Jag hoppas,hoppas,hoppas att det är blåsorna på fötterna som gör ont och inte skorna! Annars har 900kr gått åt skogen... Men eftersom jag har dansat barfota 3 dagar denna vecka har jag en fin blåsa under min ena fot. Och precis där gör det ont när jag springer/går. Bara lite i andra foten där jag har antydan till en blåsa. dessutom gör det inte ont att gå på fötterna efteråt och förut kunde jag knappt belasta trampdynorna. Så det är väl förhoppningsvis blåsorna som sagt.


Hursomhellst tog jag mig runt 5 kilometer idag med, även om jag inte joggade lika mycket som jag brukar på grund av denna jäkla gräspollen. Mamma köpte medicin åt mig i dag för över 400 kr, så jag hoppas verkligen att den hjälper! det är den enda nackdelen med denna värme, gräset exploderar. Jag hoppas på regn inatt...


Nehäpp, nu ska jag nog slänga ihop en soppa och sedan blir det...Ostkaka!!


http://www.lakartidningen.se/store/images/6/6726/large/LKT0826s1938_1941_259330.jpg


Elaka små saker

Av Elin - 3 juni 2010 13:50

Wohoo! Nu är sommarjobbet på kommunen fixat! Det lönar sig att tjata ibland. Jag fick ju helt fel veckor för mig, så jag ringde gubben idag. Jag blev så oerhört förvånad, han var riktigt trevlig. Den enda platsen som var återbud på var vecka 25-26( helt perfekt för mig) men inte enligt mina önskemålsplatser. Så jag sade att jag jobbar var som hellst,bara jag får jobb, och nu fick jag på ett dagis. Jag som inte gillar barn...menmen, det blir en spännande utmaning =)


Dessvärre är min allergi inte vän med mig idag. Gräset blommar som aldrig förr och jag tror att jag går under snart. Men vi ska strax till apoteket och ladda upp med allergitabletter oh nässpray, så jag hoppas på bättring!

Av Elin - 3 juni 2010 12:35

Nu har jag tisdag, onsdag och torsdag kvar i skolan, sedan är det sommarlov! Så just nu är jag på mentalt sommarlov, min krpp är bara fyskiskt i skolan =)


Nehäpp, lunchen väntar

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards