The story about Elin

Alla inlägg under juni 2010

Av Elin - 30 juni 2010 17:56

Vad är det för sätt att bara ställe in Hultsfredsfestivalen sådär? Jag som antaglige skulle ha jobbat där och sett The Ark....elakt.


Idag har jag cyklat en mil + sprungit 5 kilometer. Där ni! Nu är jag skapligt seg i benen =)

Av Elin - 29 juni 2010 21:27

Efter att ha ätit lunch i solen idag lyckades både Elsa och jag att somna inne på kontoret =) Som tur var vaknade hon efter en kvart och väckte mig. Det hade ju varit lite pinsamt om någon kom in =)


Dessutom tog vi en timmes fikapaus och så fick jag måla massor idag. Jag gör nämligen en ''tavla'' till födelsedagstrollen som vi gjorde förra veckan. Riktigt skoj =)

Av Elin - 28 juni 2010 21:59

Åh, nu är den säsongen slut med =(  Jag längtar efter Maria Montazami och svenska hollywoodfruar, de norska har fungerat bra som upehåll =)


Idag hos tandläkaren satte de en eventuell tid i Oktober för att plocka ut eländet! Woho, bara ett år för sent!


Nej, nu ska jag sova. Måste ju cyla tidigt imorgon =)

Godnatt!


http://gfx.dagbladet.no/labrador/105/105358/10535845/jpg/active/960x.jpg


Kristine Dorow, den bästa av de norska fruarna =)

Av Elin - 27 juni 2010 20:26

Skön dag idag som mest spenderades i hängmattan. Dessutom hittade jag kotten igen( och jag skrämde den stackaren)...


Imorgon måste jag gå upp innan 6(!) eftersom jag börjar halv 7. Fast det är i och för sig snällt av dagiset, jag måste nämligen gå halv 2 istället för 4. Jag ska till tandläkaren... usch och fy för det.


Näpp, nu blir det mer fotboll. =)

Av Elin - 27 juni 2010 14:54

Jag har spenderat dagen i hängmattan. Nu blir det strax fika med Mormor och Morfar och sedan matchen mellan Tyskland och England. Perfekt =)

Av Elin - 26 juni 2010 14:12

Åh, en slapparhelg. Fast jag har visserligen rensat ogräs i två timmar så någon nytta har jag ändå gjort. Glassen igår var god, men ingen favorit. Hälften finns kvar lagom till fikat snart =)


Såg en riktigt bra film igårkväll, Georgia Rule. Riktigt bra och gripande, även om det inte var en komedi som 3:an skrev. Men som sagt, en grymt bra film!


http://pict.joke.ge/_ph/1/779483835.jpg

Av Elin - 25 juni 2010 11:44

Eftersom jag är den största anti-midsommar-person som går att hitta firar jag min midsommar på mitt sätt.


Den började med att jag rensade saker i 3 timmar, vilket resulterade i 3 fulla påsar med skräp. Nu ska jag gå och göra den ultimata midsommarmaten, nämligen enchiladas. I eftermiddag blir det Brasilien-Portugal och fika. Ikväll sedan blir det Ben n Jerry´s Baked Alaska.


En alldeles underbar midsommar om du frågar mig =)


http://sp.life123.com/bm.pix/easy-enchilada-recipes.s600x600.jpg


Den perfekta midsommarmaten

Av Elin - 24 juni 2010 22:24

Ännu mera sol idag, vilket resulterade i att jag har varit utomhus nästan hela dagen på dagis =) Dock inte när vi städade grovhallen, fy tusan vad dammigt det var! Dessutom har jag pajat ryggen efter att ha damsugit åtskilliga tak(!) så det blir inget ogräshack imorgon minsann =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards