The story about Elin

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Elin - 2 juni 2010 21:10

Nu har jag skrivit på ett kontrakt, spännande. Det låter så coolt, visst gör det? =)

Det är att jag lovar att vara med på Mickis, Ellies och Jennies projektarbete så det kanske inte var så jättespännande, men det ska bli grymt skoj =)


Imorgon är det skola, sedan eventuellt stanna-kvar-i-skolan-och-ockupera-bion-med-wiiiiiii-kväll =) Vi får se om jag orkar, har evntuellt bjudit in mig själv på en fest på fredag med. Jaja, snart är det lov =)


Godnatt =D


Av Elin - 2 juni 2010 16:43

Attans! Min foundation/puder hade kraschat igår under dansuppvisningen, så nu är det bara bitar, men de går ju att använda. Så frågan är om jag ska köpa ett nytt nu i samma ljusa nyans eller vänta och köpa en lite mörkare nyans(eftersom man blir solbränd). Förra sommaren blevlängre går att använda(och när jag har råd!) den ju för ljus men jag vill ju inte köpa två olika eftersom de kostar 250 kr styck. Så nu har jag problem =)


Men antagligen blir det så at jag köper samma nyans när det här inte längre går att använda (och när jag har råd!).


http://www.thebodyshop.co.uk/images/product/zoom/11783m_z.jpg



Nej, nu ska jag fixa iordning mig innan jag ska till Tranås!

Av Elin - 2 juni 2010 11:50

Nje, egentligen inte =) Men jag kände att över två timmars håltimme + två lektioner som vi är klara med allt i den kursen på inte lockade. Dessutom höll jag på att dö av trötthet, allergi och huvudvärk igår så jag sjukanmälde mig idag =) Istället pluggar jag svenska till provet som vi har imorgon och så har jag rensat ogräs.


Ikväll ska jag på möte i Tranås. Det är om Mickis projektarbete och det ska bli riktigt skoj =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards