The story about Elin

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Elin - 8 juni 2010 21:30

Imorgon ska jag till skolan för att avverka den nästa sista dagen. Inte helt fel. Så jag kanske ska röra mig mot sängen nu men det kommer kännas konstigt att åka dit, har inte varit där på 5 dagar, fick en oväntad långhelg =)


Nehäpp, detta var ett meningslöst inlägg och det jag tänkte skriva har jag inte ens nämnt, nämligen att jag sprang 5 kilometer förut. De var nog dagens mest nödvdiga information tror jag. Godnatt!

Av Elin - 8 juni 2010 16:51

Det är tur att VM startat på fredag så att man kan se på något på tv-n. Just nu är det BARA bröllopsprogram, det är faktiskt helt sjukt. Det är verkligen det enda som man kan se, speciellt på tv4 plus. De borde döpa om sig till bröllopskanalen...


Kvällen på Tv4 plus:


http://www.papermag.com/blogs/victoria-daniel-1a.jpg


Gör en kupp och gift er imorgon istället vettja, så slipper vi höra om ert bröllop i två veckor framöver =)





Av Elin - 8 juni 2010 09:05

Åh, vad kul det var igår! Fast att gå upp kvart över 4 var inte så jätteskoj, men det var det helt klart värt. Efter diverse stopp och extrasvängar kom vi fram till Ullared och där handlande vi på. Jag höll min budget alldeles utmärkt så jag handlade för drygt 950 kr.


Bland annat hittade jag caprijeans, En väska, Film, En sjal, Volymmousse och världens sötaste klänning åt Frida =)

 



Och checka in: En klocka! Åh, jag har spanat in denna klocka jättelänge och på Ur och Penn kostar den 500. Så såg jag den för 189 igår och kunde inte låta bli =)


Till luch åt vi Kinamat och sedan sprang vi omkring lite mer. Vi åkte väl hem vid 3 ungefär och stannade på vägen i någon affär och för fika på MAcdonalds. sedan kom jag hem vid 7, dödstrött. En helt underbar dag, det var riktigt skoj att få följa med =)


Och idag blev jag helt plötsligt ledig, alla lektioner var inställda =) Så nu är det bara två dagar kvar i skolan!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards