The story about Elin

Alla inlägg under september 2010

Av Elin - 17 september 2010 09:43

Jupp, jag har grejat lite med headern som sagt. Den är inte klar än så håll ut! Nu måste jag verkligen plugga...

Av Elin - 17 september 2010 08:58

Åh, sovmorgon är underbart. ÄVen om den bara varar till strax efter 8. Nu ska jag ta tag i mig själv och skriva på svenska- och engelska-grejerna. Sedan väntar lunch( tacopaj!), fotorunda, och scones!

Av Elin - 16 september 2010 21:16

Min usb-port plingar hela tiden och jag får snart krupp på den.


Jag har nog dessutom skaffat århundradets träningsverk tills imorgon( tack Mickis) så vi får se om jag tar mig ut på någon foto-runda. Annars ska jag bara skriva ett svenska-referat, en engelskauppsats, teckna, lägga in päron, förhoppningsvis baka muffins men annars scones, och så ska jag nog se på salongerna på dvd någonstans där med.  Jag älskar lediga fredagar !



Bildkälla

http://www.shivaranjan.com/shivaupload/windowslivewriter/10WaystoNetworkTwoComputers_11F65/USBPort.jpg


Pling Plong!


Av Elin - 16 september 2010 12:29

Jag håller på och grejar med en ny header, och skulle prova lite. Så nu får ni stå ut med en halvfärdig ett tag =)

Av Elin - 16 september 2010 11:51

Idag har vi nästan bara bild-lektioner hela dagen, förutom en svenska-lektion mitt i. Väldans skönt faktiskt, och imorgon är det ju helg =)

Av Elin - 15 september 2010 17:25

Idag när jag kom hem från veckans mördardag låg det, förutom 3 underbara tidningar, ett brev och väntade på mig. När jag öppnade det var det från Marabou. Det stod ungefär att jag hade svarat rätt på alla frågor i Marabou Polka-tävlingen och haft en av de bästa motiveringarna. Så vad vann jag då? Jo, ett Dj Hero! Wihoo!!!!


Det gjorde garanterat min dag, så jag är jätteglad nu =)


( Det lönade sig alltså att spela marabou polka spelet sjuhundratjugosju gånger...)


http://dualshockers.com/wp-content/uploads/2010/03/dj-hero-00.jpg


En oväntad överraskning!



Bildkälla

Av Elin - 14 september 2010 15:43

Nu har jag bokat min första körektion och jag fick den läraren jag ville ha, utan att ens fråga. Perfekt!


Annars har dagen varit lugn. Jag hade med mig en påse After Eight, och den försvann direkt...


Jag är dock så vansinnigt hungrig, trots att jag precis har ätit. Helt sjukt. så ikväll blir det någon mättande smarrig soppa, med grek-youghurt till och kanske, kanske mint-choklad-honungen...

Av Elin - 13 september 2010 21:01

Idag har allt mest bara varit segt, så även bloggen. Så detta meningslösa inlägg blir allt för idag. Punkt slut.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards