The story about Elin

Alla inlägg under juni 2007

Av Elin - 12 juni 2007 16:26

Yay! fest på torsdag! Ska fixa lite sommarlåtar till Stoffe....här kommer min lista...Kommentera om det är någon jag glömt!


Gyllene tider – sommartider

Katarina and the waves – walking on sunshineTexas sunseekers – Här kommer sommarenNic and the family – hej hej monica ( =D )Paris Hilton – stars are blind

Sommarnatt – snowstorm

Sommaren är kort – Thomas ledin

Summer of 69 – bryan adamsIts raining men – weather girls (?)Opus – Live is life

Gyllene tider – jag går och fiskar

Inget stoppar oss nu -. Black jack

Per gesssle – här kommer alla känslorna (på en och samma gång)

Oa hela natten – attack(?)

Mika – grace kelly

Magnus carlsson – live foreverScissor sisters- i dont feel like dancing(?)

Drömhus – vill ha dig

Bashunter – boten anna ( =D )

Ebba grön – 800 grader ( =D )

Markoolio – det ska va reagge på sommarn

Magnus uggla – ska vi gå hem till dig? (?)

Alphaville - Forever Young

The Ark - It Takes A Fool To Remain SaneBruce Springsteen - Born In The U.S.A( =D )

Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg

B.W.O - temple of love

Lars Winnerbäck - Kom Ihåg Mig

Ted Gärdestad - För kärlekens skull

Village people – Y.M.C.A
Av Elin - 11 juni 2007 21:24

jag håller på att dö av värmeslag! promise! Det är typ skitvarmt nu och klockan är halv 10!


fast jag håller fast vid att det kommer att snöa på skolavslutningen på torsdag...haha



Det där jäkla exemet gör jätteont! usch!!



Jag är sur på dom som ordnar discot! hallå, 100 förköpsbiljetter? jaja, vi lär ha kul ändå! Yay, vårat `gäng´, vi ska fan äga och bevisa att man kan ha kul utan bubbel-disco!

Av Elin - 11 juni 2007 17:55

De va kul på dragkampen idag :D även fast vi typ bara kom 5-a (av 14 lag)


fast jag har typ ont överallt, skrapsår på ryggen, blåmärke under armen (stort!) och skrapsår på benen...+ att mina armar känns som bly!



aja, jag överlever :D

Av Elin - 10 juni 2007 20:59

Jag har telefon-terror med Lisa nu....


Mamma är säkert jätteglad, hon ville ha telefonen...mohahahahaha

Av Elin - 10 juni 2007 16:55

Har blivit grillad på sjön hela helgen vilket har resulterat i knallröd/kritvit bonnabränna och solexem på armarna! Jag har ont...


Kul och dra dragkamp imorrn med solbränna, det lär svida nåt enormt! Får köra med långärmad i hettan, haha.






Av Elin - 7 juni 2007 21:17

Jag har kommit på det....Jag älskar deras kläder och stil (om man bortser från knarket!). Fast jag gillar ju 70-talet åxå...så jag måste vara en 70-tals hippie...ehh..finns det?

Av Elin - 7 juni 2007 16:05

Igår gjorde jag ju låt-testen.



 Hur är skolan för dig? glassigt

Idag käkade jag massa glass under skoltid!


Hur blir du igenkänd av folk? The winner takes it all

Idag spöade jag klassen på en frågesport och Martin och Miscis sa att jag var duktig!


Vad tycker dina vänner om dig? Krama dej

Jag fick en kram av Mickis idag!


Hur blir din morgondag? Burn it up

Jag har bränt mig massor i solen idag!


Hur ser ditt liv ut just nu? Someday - I will understand

Passar perfekt. Jag vet inte vad jag vill eller något just nu!



Detta är så skumt!!!




Av Elin - 7 juni 2007 15:57

Det är riktigt varmt här. så varmt att vi köpte en och en halv liter glass på håltimmen(okej, 2 timmar) och tryckte i oss på 10 min (vi va 4 pers). sen köpte jag en mineralvatten och blev grillad lite till i solen. Jag kommer att vara röd imorgon!


Jag somnade på No-lektionen( Mickis åxå) och sen på frågesporten i slutet vann Martin och jag en 10-a. Jag kunde typ 15 av dom frågorna och Mickis o Martin 2. Vi hade 2 fel, alltså 17 av 19. Dom andra i klassen hade typ 11 rätt.


Jag har kommit på att jag typ är överbegåvad...

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards