The story about Elin

Alla inlägg under juni 2007

Av Elin - 6 juni 2007 12:52

Först fick jag en hostattack av medlet igårkväll, fick  ngen luft. Sen skulle jag sova med det där i håret. Jag måste blitt drogad eller något för jag drömde att jag var med i nästa Harry Potter, alltså inte boken eller filmen utan typ som en av Harrys vänner. Sen kom Voldemort och så skulle mrs. Weasly( tror det var hon) skära huvudet av Voldemort med en kniv som hon fick av mig. När hon gjort det växte ett nytt huvud ut och han sa något i stil med att om man högg av hans huvud växte ett nytt ut.

Då skar mrs.weasly av det nya huvudet och gav kroppen till nån liten tant som stog där. Precis när hon gett bort kroppen till tanten växte ännu ett huvud ut och jag tror att någon dog då. Sen drömde jag något om att första boken inte var lika läskig och om något med en tekanna och tekoppar.



Alltså, antingen blev jag drogad eller så är jag för utmattad av dansuppvisningarna och har för mycket att tänka på.

Men det var faktiskt en rätt läskig dröm, alltså normalt att det växer ut nya huvuden liksom! jag vaknade dessutom vid typ 8 och somnade om till halv 9. jag som skulle haft sovmorgon på min lediga dag!

Av Elin - 6 juni 2007 12:41

Ehhh...jag käkade wok-grönsaker till lunch och morötterna var visst inte riktigt klara...det kliar i halsen..hmm


måste leta rätt på en allergi-tablett, astma-medecinen funkade inte...

problem!

Av Elin - 6 juni 2007 09:54

jag måste göra testet igen men med mer blandad musik....

Sista frågan på förra var bäst...låten handlar ju om dumpning XD



1. SÄTT DIN MUSIK PÅ BLANDA.

2. KLICKA PÅ NEXT-KNAPPEN EFTER VARJE FRÅGA.

3. ANVÄND SÅNGTITELN SOM SVAR PÅ FRÅGAN.

4. FUSKA INTE.



1. Hur mår du idag? Domino dancing



2. Kommer du långt i livet? Behind these hazel eyes



3. Hur är skolan för dig? Cirkle of life



4. Vilket är ditt livs themesong? A million Miles away( jag gillar ju att resa)



5. Vilken är din livshistoria? Hear my plea


6. Hur ser din framtid ut? Bitter end (ska man tolka det positivt?)



7. Hur blir din morgondag? Burn it up



8. Vad är det bästa med dina vänner? Crucified (hahaha)



9. Vilken sång beskriver dig bäst? Red dress



10. Hur ser ditt liv ut just nu? Someday - I will understand (yay! passar perfekt!)


 

11. Vilken låt kommer att spelas på din begravning? Jumipn´Jumpin´


12. Hur var du som barn? We are


13. Vem kommer du gifta dig med? The final countdown


14. Hur ser världen på dig? Easy silence (knappast!)


15. Vad tycker dina vänner om dig? Krama dej (åhh! =D )


16. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Money,money,money


17. Kommer du någonsin få barn? Im yor basscreator


18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?  Destiny


19. Hur blir du igenkänd av folk?  She´ll never be me( vad är detta?)


20. Vilken är din livsfilosofi? Feber


21. Vad tycker dina föräldrar om dig? Partners in Crime (ehh?)


22. Tycker andra att du är attraktiv? Gold


23. Vad kommer du säga när du gör slut med någon?  Don´t Bother

Av Elin - 6 juni 2007 09:46

1. SÄTT DIN MUSIK PÅ BLANDA.
2. KLICKA PÅ NEXT-KNAPPEN EFTER VARJE FRÅGA.
3. ANVÄND SÅNGTITELN SOM SVAR PÅ FRÅGAN.
4. FUSKA INTE.

1. Hur mår du idag? Tell it to my heart

2. Kommer du långt i livet? Mary

3. Hur är skolan för dig? Glassigt (XD)

4. Vilket är ditt livs themesong? It snows in hell

5. Vilken är din livshistoria? Torneo

6. Hur ser din framtid ut? Vem skall jag tro på


7. Hur blir din morgondag? The worrying kind

8. Vad är det bästa med dina vänner? Chainsaw buffert

9. Vilken sång beskriver dig bäst? Phantom of the opera

10. Hur ser ditt liv ut just nu? Superman

11. Vilken låt kommer att spelas på din begravning? Would you love a monsterman( tveksamt...XD )

12. Hur var du som barn? Classico

13. Vem kommer du gifta dig med? i samma bil (superman XD )

14. Hur ser världen på dig? Flachdance


15. Vad tycker dina vänner om dig? Lemon tree

16. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? kall stjärna

17. Kommer du någonsin få barn? Icon of Dominance


18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?  Dynamite tonight


19. Hur blir du igenkänd av folk? The winner takes it all ( OMG!)

20. Vilken är din livsfilosofi? Beelzeboss - the final showdown

21. Vad tycker dina föräldrar om dig? Hard rock hallelujah

22. Tycker andra att du är attraktiv? tripping

23. Vad kommer du säga när du gör slut med någon?  Nöjd? (den va ju bäst XD )

Av Elin - 6 juni 2007 09:24

jag kunde ite skriva igår för jag kom hem vid 10 på kvällen....

Gick i skolan till 3, var hos frisören efter det och klippte och slingade (jättefint!) och sen gick jag till dansen kvart över 5 och var där till halv 10.


Ikväll är dansen ännu längre...+ att det är skola imorrn...haha. jag kommer däcka!

Av Elin - 4 juni 2007 16:05

Så här kul kan man ha i väntan på bussen =D


Madde,Jag, Sacha, Mickis o Fellan

Av Elin - 4 juni 2007 15:52

Nya favorit-uttrycket nu! yay!



De har vart kul idag....



jag skämde ut mig totalt! Kossan( kärringen, idioten you name it, I hate it!)

letade efter mej och martin enligt pontus och var i havet(typ samlingssalen) och då gick jag i mattekorridoren. sen kommer ho nmot oss och Martin och jag hoppar in innanför en dörr (där finns det två fotöljer). Självklart kommer hon in och gissa vad hon ville?? Eftersom jag inte vart på lektionen i onsdags (läs den dagens inlägg) så ville hon bjuda mej på chokladbollar! Jag menar hallå?  jag tackade nej eftersom det var nötter i och sen frågade hon varför jag alltid gömde mig när jag såg henne. Om jag trodde hon var dum som inte såg det? Jag menar, hallå? Har hon en vettig anledning till att jag ska möta henne i korridoren istället för att vända håll? Nej,trodde inte det heller...

Sen satt jag och asgarvade på mattelektionen och martin och jag spelade luffarshack och sänka skepp! jag vann! Yay me!



efter lunchen där stoffe välte al lsin mat i knäet(fy vad vi skrattade) hade vi teknik och jag missade halva eftersom vi grejade med vårt bild-projekt! Iaf så resten av lektionen(typ 10 min lr nåt) satt jag och pratade med Lisa i mobilen(hon är i skara på klassresa) och sen gick vi till gympan.



Där drog vi dragkamp och tog ut lag till mästerskapet på måndag. i vårt lag ska marcus som har en bruten arm och är gipsad vara med..hmm...det kan bli intressant.



Så nu sitter jag här (igen) och har precis käkat lite överbliven jordgubbstårta och nu dricker jag thé i min fina blå kopp med en elefant på.  Snart ska jag iväg på dansuppvisning hela kvällen....



jag skapar ett nytt inlägg men lite fjortisbilder vi tog i väntan på bussen.... =D

Av Elin - 3 juni 2007 14:17

Hata mig inte för att jag är snygg. Hata mig för att din pojkvän tycker det!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards